chevron_right
Monitorul oficial local

ACTUALITĂȚILE PROGRAMULUI RABLA LOCAL

Roncsauto

UPDATE: 18 MARTIE 2024: Procesul Programului Rabla Local 2023, anunțat de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a intrat în faza de contractare! Contractele de finanțare pentru dosarele admise au fost întocmite și așteptăm ca solicitanții să le semneze personal la sediul Primăriei Miercurea-Ciuc, biroul nr. 12 (Piața Cetății, luni–joi: 8–12, 13–16; vineri: 8–12).


Primăria Miercurea-Ciuc a încheiat evaluarea dosarelor pentru programul Casarea autovehiculelor uzate (rabla local). În cazul admiterii dosarelor, primul pas este semnarea contractului de finanțare cu primăria, urmând ca apoi să se treacă la distrugerea autovehiculului. Contractele sunt deja pregătite de către primărie.

  

În total, 134 de persoane din Miercurea-Ciuc au depus cereri de finanțare ca răspuns la apelul programului Casarea autovehiculelor uzate, anunțat de AFM. Rezultatele evaluărilor sunt afișate aici.

IMPORTANT! În cazul unei decizii pozitive, primul pas este semnarea contractului de finanțare cu primăria. DUPĂ semnarea contractului de către Primărie, veți fi anunțat, și vă puteți prezenta la colector (Remat) cu carnetul de identitate al autovehiculului (CIV), certificatul de înmatriculare (talon) și cartea de identitate, primind și certificatul de distrugere. Pasul următor este să vă prezentați cu certificatul la serviciul de înmatriculare al autovehiculelor împreună cu documentele originale ale mașinii și cele două numere de înmatriculare, cu scopul de a obține un certificat de radiere (mai multe detalii AICI).

Ultimul pas constă în trimiterea celor două certificate la primărie, după care se va face plata.

Roncsauto